Wednesday 18 April 2012

ape ni..!!

why u keep asking the same question.? penat nak jawab tau tak!..mesti ade sebab atin buat macam tu kan..please understand me..
For u're information, atin saje je bagitau sebab yang atin tak boleh nak terima awak..SAYA NAK UJI AWAK.! adakah awak betol nak serius dengan atin..nampaknya awak just sukakan atin not NIK FATHIN..atin dan nik fathin is the same person but nik fathin lebih memahami diri dia berbanding dengan atin..so, semua bergantung pada cara layanan awak dekat saya..dan saya tak boleh terima orang yang cepat berputus asa..saya akan terus menguji awak tapi ujian saya tu ade hadnya..saya tau batas2nyee..terima kasih sebab sukakan atin..

*if awak baca ni,,saya harap awak faham sebab ape atin selalu tak jawab soalan awak.. :)

No comments:

Post a Comment