Thursday 19 February 2015

Motivasi untuk diri sendiri dan orang lain mungkin? :')

Hi there..
Sometimes when you fall in love with someone who's always take care of you, marah you bila you buat salah, pujuk bila you mengada-ngada nak kena pujuk, ada bila you sedih, happy and everything yang jadi kat you you nak share dengan dia, dia ada, then you takkan smpai hati nak tinggalkan dia kan..even dalam twitter dia,fb dia,ig dia smua laman sosial yang you stalker tu, you rasa dia fall in love with someone else right?

Beb, you have to know something..you tak boleh tingalkan sesorang camtu je. Dia penah sayang you tapi dah tawar hati dengan you lepas you menduakan dia right? bukan salah dia .dia nak sayang orang lain. sekarang ni, you have to treat him macam mana dia buat you dulu sampai sekarang.. dia ada saat you sangat-sangat down dengan final project you, saat you nak putus tak putus dengan ex you tu ha and everything yang jadi dalam hidup you yang dia dok bantu sampai la you nak balik, dia sanggup datang jumpa you even kejap..you kena ada je dengan dia even dia ada makwe ke ape ke..

Girls, sometimes depan orang yang kita suka, sayang or cinta, hati kene kental..nak nangis kene tahan. biar dia happy. jangan nak tunjuk yang you ni sedih nak mati la konon-konon sebab dia dengan orang lain keyh..Doa yang baik untuk dia then insyaAllah jodoh you akan sampai keyh.

#untukdirisendirisebenarnya
#sayangcintaawak
#maafsebabpernahbuatawakterluka
#rinduawak

No comments:

Post a Comment