Monday 24 October 2011

my heart goes mmm..

Emm tak tau la ape yang sedang aku fikirkan..kadang-kadang terasa dalam hati dan perasaan ni kosong..NOTHING..!
tak tau kenapa.. rasa macam diri ni bukan lagi aku yang dulu..banyak sangat yang berubah..
perjalanan masa yang mungkin membuatkan diri rasa macam tu kot..emm ntah la..
aku dapat rasakan aku mula hilang keyakinan bila aku bersendirian dan rasa macam argghh ntah la..
tak tau macam mana nak gambarkan perasaan aku ni.. rasa susah sangat sebab aku sendiri pon tak dapat nak faham.! 
rasa macam diri ni dah merajuk dengan diri ni..tak faham dah aku.! 
WHY??? 
ape la pulak masalah yang nak melanda ni? ni yang malas ni. haih >.<" 

m/s t0 myself ::-
 insyaAllah aku akan sentiasa akan doakan yang terbaik buat diri ni..
hope u can get back diri yang hilang buat sementara waktu tu,,and try to be the best k..trust urself.!
 aja-aja fighting.! 
amin~

No comments:

Post a Comment